fredag, april 24, 2009

PIF - Pay it forward

Vill du ha en present?

Jag har anmält mig till PIF - Pay it forward - i Två nystans blogg. Det innebär att jag kommer att skicka något handgjort till de 3 första som lämnar en kommentar på det här inlägget och som vill delta i PIF.

Gör så här:
1. Lämna en kommentar under detta inlägg och skicka ditt namn och adress till
bannahoj[snabela]hotmail.com De tre första kommentanterna är med i PIF:en och får en present av mig inom 365 dagar!
2. Gör samma sak på din egen blogg!

3 kommentarer:

Maria sa...

Åhh! Kul! Jag vill gärna vara med! =) Toppenskoj!
Ska genast lägga in det i min blogg!

BiZen sa...

Jättekul! Det är så roligt med överraskningar! Klart jag vill vara med och få en present!
Ska lägga in det i min blogg!

Zandra sa...

Vilken rolig idé! I´m in (om det fortfarande finns möjlighet...)