måndag, april 27, 2009

Latdag...

Idag är det en riktig latdag. Jag och barnen är lediga, det spöregnar ute och vi har bara tagit det lugnt. Sonen vaknade vid 7, men lät mamman ligga till 9 då dottern också vaknade. Frukost blev det nog inte förrän vid 10 och sen har vi mest legat i sängen och soffan. Jag har varit så lat att jag inte ens orkat sticka! Men det är ju bäst att passa på att vila då jag ska tillbaka till jobbet i morgon. Ryggen känns bättre och jag hoppas jag klarar av att jobba nu. Får ta det lite lugnt i början och inte ta de "tyngsta" turerna. Ska till sjukgymnasten på torsdag, får se vad hon säger då...

Hela 43 st har anmält sig till min utlottning, det är så roligt! Har fått en massa nya bloggar att följa, superkul! Jag älskar ju att läsa bloggar, man blir så inspirerad! :-)

Inga kommentarer: