lördag, april 11, 2009

Ännu en härlig dag!

Idag sken solen lika mycket som igår, så det blev en skotertur även idag. Åkte ut vid 11, for upp på Ålåssjön och försökte få lite abborre. Det var dött rätt länge, mannen fick upp en liten en, men sen var det dött igen. Efter ett tag ropade sonen att han hade napp. Han började dra upp, men tappade den. Släppte ner snabbt och då högg det till igen! Upp kom en stor abborre, snacka om att pojken blev stolt! Senare fick jag två abborrar, men sen var det tydligen slut på fisk...

Vi åt middag ute, grillade mackor och korv. Kom hem vid 18-tiden och då var jag så trött att jag la mig i sängen och sov en stund. Solen har tagit bra idag också, fick lägga mig med ryggen mot solen ett tag för det brände så i ansiktet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för MMS:et förresten=)

/Cissi