söndag, april 19, 2009

3000 besökare = utlottning!

Nu har jag haft 3000 besökare i min blogg! Tack till alla er som kikar in, jag hoppas ni hittar något läsvärt. Ett extra tack till er som kommenterar, det är alltid roligt att få feedback, tips eller bara små hälsningar! :-)

För att fira alla er 3000 besökare så tänkte jag ha en utlottning, med inte mindre än 3 priser! Det första är ett hemligt paket med nya, oanvända blandade garner (ej de på bilden), det andra är 6 st stickmarkörer (kan se annorlunda ut än de på bilden) och det tredje är en påse med Brunkullans rökiga lakritste.


För att vara med i utlottningen vill jag att ni länkar till tävlingen (låna gärna bilden) i er blogg och sen skriver en kommentar till detta inlägg. Du får givetvis vara med även om du inte har någon blogg, men lämna då din mailadress så jag kan nå dig. Skriv också om du önskar dig någon speciell vinst.

Sista dag att vara med i utlottningen är på valborgsmässoafton (30 april), vinnarna dras den första maj!

61 kommentarer:

Katarina sa...

Så trevligt, det vill jag ju inte missa. Både garn och stickmarkörer helt i min smak.(länk finns på min blogg förstås)

hondaflickan sa...

Kul med tävling! klart jag vill vara med./Susanne

Anonym sa...

Halkade in på din blogg och såg en härlig utlottning, klart man vill va med!!;-)

Lakritste låter helt underbart, dricker inte kaffe, och älkar lakrits, kan det bli bättre...!

Mvh Maria l, Visby

maijjus@hotmail.com

BiZen sa...

Jättekul med utlottning, klart jag vill vara med! Garner, garner jag får aldrig nog!!!! Skriver i min blogg försstås//Bizen

Beda sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen. Jag länkar till dig såklart! //Beda

Pernilla sa...

Garn är ju alltid bra att ha. klart man tävlar. Länkar i högersidan på min blogg.

Lena sa...

Hejsan!!
Hittade hit via en annan blogg.Stort Grattis.. Klart jag vill vara med i utlottningen,garn önskas om jag har tur.
Soliga hälsningar Lena D

länkar till dig från mig

Stitchordie sa...

Hej! Länkar härifrån http://stichordie.blogspot.com/2009/04/utlottning.html

Kul med 3000 besökare! Grattis!

mvh Tzeni

raggsockan sa...

Även jag hänger på.
länkar från min blogg.

Lillys stick o syhörna. sa...

Ja gärna vill jag vinna om jag har
tur.Grattis till 3000 besökare.
Ha det.
Lilian

StinasLoppis m.m sa...

Tävling åh va kul vill ju naturligtvis vinna garn -det kan man ju aldrig få för mycket av .Kram /Stina

Mia stickar sa...

Va kul! Garn och stickmarkörer är aldrig fel! Har lagt en länk på min blogg.

Susanne sa...

Roligt och grattis till alla läsare :) Jag länkar på bloggen min, //Susanne

Betsy sa...

Kul med utlottning, jag vill också vara med. Jag länkar från min blogg.

Anonym sa...

Kul med en utlottning och jag är med.

Om jag vinner vore det kul med ett hemligt paket.

En länk finns på min blogg.

Häxan Sytant sa...

Grattis till 3000! Jag vill jättegärna vara med och tävla.
Garner kan man aldrig få för mycket av.

Häxan Sytant sa...

Jag länkar förstås från min sida!!!

Monica Hansen sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla.

Anna sa...

Här vill jag gärna vara med i utlottningen. Nytt garn blir man alltid glad för, men både stickmarkörer och te är oxå sånt som alltid är uppskattat. Länk finns i min blogg.

Anonym sa...

Hej jag vill oxå vara med idin utlottning....men har ingen blogg.... Spelar ingen roll vilken vinst.....Vänliga hälsningar Marie
Marre71@hotmail.com

Sofia-Sobeide sa...

Jag vill gärna delta i utlottningen. Jag vill helst vinna garnet! Te är också okej :) Har länkat till utlottningen i min blogg

Ida´s kreativa sa...

Wihoo, min garnlåda vill gärna har nytt sällskap :P Länkar till din blogg. Glada hälsningar/Ida

Ida sa...

Jag vill också vinna! Roligt att hitta en ny blogg att titta in på.

Anonym sa...

Självklart vill jag också vara med! Och garn kan man väl aldrig få för mycket av? Ha det gott!! /Atti (http://atti.bloggagratis.se)

Nanna sa...

Intressant blogg som jag hittade via en länk någonstans :-)
Och tävlingen vill jag såklart vara med i, helst garn, i andra hand vill jag vinna stickmarkörer.
Har ingen blogg så jag sprider din tävling via mail till några vänner.

nannaeatlive.se

Evfa/Nystverket sa...

Vill givetvis vara med och vinna garn eller markörer. Länkar från min bogg.

//Effie

Delta Blue sa...

Själklart vill jag vara me di din utlottning, har länkat från min blogg

wwww.metrobloggen.se/creamsiland

Helena sa...

Jag vill också vara med och tävla! Garn står högst upp på min lista men te är ju också alltid gott! Länkar på min sida! Kram helena

Nystanet sa...

Vilken snygg blogg du har. Jag vill gärna vara med och vinna och länkar från min blogg. Alla priserna är lika välkomna
/Linda

Jessica sa...

såklart jag vill vinna =) länkar i min blogg

Anonym sa...

Det där vill jag gärna ha!!

Länkar i min blogg!!

evamar - tävlingsblogg sa...

De flesta säger garn så då ska jag vara smart och säga te. Fast garn är också bra...

Har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/april/garn-te-mm-30-april.html

Ingrid sa...

Jag är gärna med i utlottningen, men tyvärr har jag ingen blogg.. Alla tre priserna passar mig som handen i handsken, men om man måste bestämma sig för ett så väljer jag garnet!
/Ingrid - ingridrothoff(at)hotmail.com

Carola L sa...

Jag är med och tävlar och har länkat till tävlingen i mintävlingsblogg: http://mammamuh.blogg.se/tavla


Jag vill vinna garnet eller te

Lindah sa...

vad kul klart jag är med. vilket priv jag får spelar ingen större roll. allt passar mig. men teet lät väldigt spännande :P

har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/april/garn-stickmarkorer-te.html

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är med och tävlar, jag skulle gärna vilja vinna garnet. Jag har en väninna som gillar att sticka och som dessutom brukar sticka till min son. Lite garn till henne skulle göra hennes dag.

Har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/april/garn-stickmarkorer-och-te.html

info@annakarlsson.se

Bloggullet sa...

Jag är med i tävlingen och länkar på min blogg. Helst vill jag vinna garnet, jag är nöjd med vilken vinst som helst.
Kramar

paula sa...

det här vill jag vara med på
vad roligt
länkar från min blogg
ha detbra
kramiz

Anonym sa...

Jag är med och tävlar! Skulle vilja vinna teet, det låter jättegott!

CecilieB
blaacecil2@hotmail.com

Husan sa...

Jag vill jättegärna vara med i din fina tävling.
Var på Rödakorset igår o hitta en så fin gungstol som jag köpte, den tänkte jag göra en filt till av garnrester o dyl. Skulle passa perfekt att vina lite garn då.

Jag länkar självklart i min blogg.

Ha en fin söndag.

Kram Husan

Erika sa...

Jag är med och har länkat på www.metrobloggen.se/bravinster
jag vill gärna vinna te

Hosio sa...

Jag är gärna med! :)
Skulle va kul med vilken vinst som helst, men te skulle aldrig vara fel :)

Har även länkat: http://hosio.blogg.se/2009/april/tavling-garn.html

Fröken Eko sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med i utlottningen :)

Lakrtits-te har jag alltid varit sugen på att pröva, så det hade ju varit kul att vinna! Men ett paket med hemliga garn låter ju också spännande!

Bildlänkade till tävlingen i min blogg också. Länken finns i höra sidospalten och jag låter den ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.

Häls. F

Eva sa...

Grattis !
Och visst vill jag vara med på dina utlottningar,har länkat från min blogg naturligtvis.

Nu är det bara att hålla tummarna så dom blir Blå *ler*

Ha det gott !

Anette sa...

Hej.
Jag vill också naturligtvis vara med i din utlottning. Jag gillar, både garn, markörer och te.
/anette

daisy sa...

Hej!
detta är en tävling i min smak :)
har länkat till dig och hoppas p ådet bästa :)
xoxo
daisy

Camilla sa...

Noterat och länkat. Klart man vill vara med vid denna utlottning. Garn och markörer helt i min smak, har fortfarande inte trots diverse försök inte lärt mig dricka te. Men lakrits lät intressant...

Susilull sa...

Grattis till 3000 besökare!
Roligt med tävlingar, jag länkar såklart!
Fin blogg du har, kul att hitta hit!

trollmormor sa...

Grattis till 3000 besökare!
Klart jag vill vara med och tävla.
jag länkar såklart till dig.

Kerstin sa...

En till som vill vara med och försöka vinna något av de fina vinsterna.

Michaela sa...

Jag skulle helst vilja vinna garnet!
Länk:
http://mumandme.blogg.se/2009/april/garn-mm-tom-304.html

Maggan sa...

Grattis till 3000 besökare!! Va kul! Självklart vill jag prova min lycka och vill oxå vara med och tävla om priserna ;)
Naturligtvis länkar jag till dej från min blogg.
Mae´råkes!

Birgitta sa...

Grattis till 3000 besökare.
Vad glad jag blev när jag hittade din blogg och naturligtvis länkar jag till dej. Och jag vill gärna vinna garn. Jag kommer snart tillbaka till dej.
Kram Birgitta

Inge sa...

Yeah! Kul, jag vill också vara med i utlottningen! Trevlig valborg!

Anonym sa...

är gärna med på utlottningen. Har ingen egen blogg.
mvh malla.sundqvist@hotmail.com
vinner gärna the från brunkullan:-)

Anonym sa...

Grattis till dina 3000 besökare. Jag vill gärna vara med och tävla. Börja virka för ca 1½ månad sedan. Görkul! Om jag vinner skulle jag gärna vilja vinna garnerna. (Det tar ju slut hela tiden!!!)
Kramar från Pia i Gullspång
peter.helge@telia.com

Anonym sa...

Det här är en helt ny värld som har öppnats för mig. Har inte ens försökt mig på att virka än. Men nu sitter jag här och googlar runt och blir helt tagen av allt fint man kan virka.
Grattis till dina alla besökare! Älskar alla sorters tävlingar, så jag vill gärna vara med i din oxå. Och garner hade inte varit fel nu när jag ska försöka mig på att skapa virkningsalster!

Mvh Camilla
camilla.lidman@home.se
(Jag har ingen blogg)

Anonym sa...

Var tydligen 1 år sen med att delta i tävlingen. Såg nu att det var kommentarer från 2009. Så tokigt det kan bli...
/Camilla

Petronella sa...

Åh va kul, måste vara med jag som har så dåligt med garner då ska man ju så klart vara med! :)

Länk ska så klart upp på bloggen! ;P

Johanna sa...

Petronella - Det var ju kul att du ville vara med, men du är tyvärr 1 år för sen, tävlingen var ifjol, 2009. ;-)

MVH Johanna

Textilgaraget sa...

Alltid roligt när man upptäcker nya bloggar. Klart jag firar med dig. Länkar din bild på min blogg. Ha en bra helg nu. //MalinSj