torsdag, april 16, 2009

Bilder!

Här kommer bilder på det jag fick i lådan igår. Först är det paketet jag fick i Garn & chokladbytet, av Susanne (som inte skrivit någon bloggadress, har du någon vill jag gärna kika!).

Jättegod choklad (har behärskat mig och inte ätit upp allt än ;-) ), ett av mina favoritgarner Fabel i favoritfärgen samt ett fint och färgglatt nystan Austerman Step som jag läst om, ska bli spännande att prova. Tack så mycket för ett underbart paket! :-)

Sen är det mitt nya stick- och virknålsfodral. Behöver jag säga att jag älskar färgen och paketet det kom i var ju så sött! ;-)


Fick mail från Maria på Garnkorgen, tyvärr fanns inte två härvor av Malabrigo Stone blue, så jag tog Forest istället.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Johanna!! Jag använder programmet Picasa 3 när jag gör mina bild kollage!! Det är super enkelt, du vet ju hur duktig jag är på datorer;-)

/Cissi