onsdag, april 01, 2009

Mina mail är borta...

Min Hotmail har blivit hackad/virusangripen. :-( I morse var den som vanligt, men när jag loggade in för ett tag sedan var alla mina mail i inkorgen borta plus att det stod att jag hade automatiskt svar på, kollade på det och där var det ett typiskt "virusbrev" som började med "Dear friend"... Så nu är massa mail borta för mig, som tur var inget jätteviktigt, men några som jag ville ha kvar i alla fall.

Mår inge bra idag heller. Igår gick en jobbarkompis hem för att han mådde dåligt. Jag jobbade ju även kvällen igår eftersom en annan "kollega" inte dök upp till sitt pass, och en av tanterna jag var hos kräktes och hade diarré. Trevligt, eller inte... Har känt mig knepig hela dagen, lätt illamående, lite halvyr och en allmänt konstig känsla i kroppen. Det kändes lite bättre efter jag legat och vilat idag (jobbade bara till 12,15) men nu känns det inte bra. Får se om jag orkar gå på jobbet i morgon. Ska ju även jobba helgen, så jag hoppas jag är bättre tills dess. Fast jag har egentligen ingen lust att jobba då eftersom "kollegan" också jobbar, orkar inte med henne.

Inga kommentarer: