fredag, april 17, 2009

Mjuuukt garn!

Idag kom mina beställda garner. Malabrigo lace-garnet är sååå mjukt och gosigt! Kaunigarnet är strävare, men så fint. Ska fundera några dagar på vad jag ska göra av dem. Väntar ju fortfarande på stickorna, kan ändå inte göra nåt roligt förrän de kommer.

Fick iväg paketen jag skulle skicka också, hoppas de kommer fram som de ska.

Har även städat mina garnkorgar idag, lagt bort det garn jag vet att jag inte kommer använda på ett tag och slängt bort lite garnrester osv.

2 kommentarer:

hondaflickan sa...

Här kommer min bloggadress: http://hondaflickan.blogspot.com/
Kul att det passade!

Susanne (choklad & garn)

Åsa sa...

Det är blandraser..står faktiskt inte nån ras. Törs inte berätta för dig då eftersom en av dem är röd/vit ;) Har också letat en sån och jag blev störtförälskad när jag såg bilden :)