onsdag, april 08, 2009

Hemlispaket!

Pulsade ut till brevlådan nyss (ja, det snöar stora lapphandskar här, kanske blir skoterföre till påsk i alla fall!?) och där låg ett paket utan avsändare. :-) Öppnade det så fort jag kom innanför dörren och hittade jättefina presenter! Ett härligt sockgarn (älskar flerfärgat!), Knit pro-stickor (som jag tänkt köpa :-)), mumsig choklad och ett fint påskkort. Ska även få ett mönster på sockor via mailen vilket är jättebra för jag har ju tänkt sticka sockor så länge men inte kommit mig för än. Jo, jag gjorde ett försök men det gick inte så bra, så jag la det åt sidan. ;-)

Tack för allt godis! :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Må ju säja att brevbäraren måtte ha haft bråttom då paketet blev postat igår em.Kul att du gillade det.
Må så gott din hemlis.

Johanna sa...

Det är ju kul att de sköter sig ibland också. ;-)