onsdag, april 22, 2009

Känns som halva dagen gått...

Var uppe tidigt och skickade iväg barnen med taxin, sen åt jag frukost, duschade och plockade lite disk. Satt vid datorn en stund och väntade på att klockan skulle gå. Strax före 9 åkte jag till byn där affären, biblioteket och brevbärarkontoret finns, ca 2 mil bort. Hämtade ut böckerna, handlade lite och sen hämtade jag ut brevet jag fått. Det var ett jättebra häfte om strumpstickning från min Hemlis, tack så mycket!

Nu sitter jag här vid datorn igen, ska ta och sätta mig i sängen snart och kolla i häftet och böckerna jag lånade. Min lilla utflykt var nog inte så bra för min rygg, men jag var ju tvungen att åka på affären...

1 kommentar:

Annelie sa...

hej!
ja tack men som sagt stickning är ju inte min starka sida, känner att jag står över denna gången, men tack för erbjudandet! :-)