söndag, februari 15, 2009

Wow!

Jag skickade in länken till min blogg till sticksajten stickamera.se och idag har det blivit besöksrekord på min blogg! Den senaste tiden har jag haft mellan 10 och 20 besökare per dag, men idag är det uppe i 118!!! Och då är inte dagen slut än! Ser på min statistikmätare att de flesta kommer hit via stickamera.se och det är ju kul! Hoppas ni tycker att det finns nåt intressant att läsa. och Har själv inte kollat in i så många stickbloggar än, så kommentera gärna så kommer jag in i Din blogg och kikar! :-)

6 kommentarer:

Jessica sa...

men var ser man hur många besökare man haft?

Pärlmudden sa...

Trevlig blogg du har! Jag återkommer med glädje!!
Ha en bra dag

Katarina sa...

Jag har också hittat hit från Stickamera. Är alltid lika nyfiken då det flaggas om nya stickbloggar. Är trevligt med lite inspiration från andra.

jenny sa...

Jag är här och glor ibland också hehe Hoppas allt är bra med er!! Kram

Johanna sa...

Hej Jenny! Vad kul att "se" dig! :-) Jo tack, här är allt bra, vi bor ju i skogen numera och trivs så bra. Hur är det själv? Har du ingen blogg längre? Har varit in din gamla och kikat, men där har det stått stilla i typ 2 år. ;-) Hur går det med skolan? Kram

jenny sa...

www.jennelo.blogspot.com =)