fredag, februari 13, 2009

Fullt upp!

Här har det varit fullt upp de senaste dagarna, med jobb och att fixa hemma! I onsdags efter jobbet åkte vi hem och skruvade ihop barnens hyllor, det blev så fint och bra. Äntligen har de fått lite ordning på sina rum. Nu väntar vi bara på våra hyllor så vi kan få till vårat sovrum också. Ska ta och fota lite i morgon på barnens rum när det (förhoppningsvis) är bra ljus.

Annars så sitter jag mest och stickar, ska göra klart den beställda mössan idag, sen har jag fått en beställning till på en mössa samt att jag ska göra färdigt tofflorna som jag lottade ut. Har även börjat på ett par sockor till dottern, även sonen ska få ett par. Hittade en beskrivning på tubsockor som jag tror att jag ska klara av, kan ju inte sticka hälar, men på dessa är det inga hälar. Nästa projekt är att sticka ett par lååånga sockor till mig själv, men det får bli sen när jag är färdig med allt som är på nuvarande listan.


Bilder från garnstudio.com

Nu är jag ledig hela helgen, det ska bli så skönt, känns som jag jobbat så mycket den sista tiden...

1 kommentar:

Angelica sa...

De där långa sockarna såg sköna ut!