torsdag, februari 19, 2009

Långledig!

Nu är jag långledig, börjar inte jobba igen förrän på måndag kl. 16:00! Ska bli så skönt att verkligen få vara ledig och koppla av! Tydligen ska det bli fint väder i helgen också. :-) Barnen och två av deras kompisar (syskonpar) har bestämt att vi ska ut och åka skoter och fiska tillsammans i helgen, så det får väl bli så då. Har alla fyra barn här hemma nu, slutade ju tidigt och då brukar kompisarna få följa med hem, är faktiskt lugnare med 4 än 2, konstigt nog. Är mina två ensamma bråkar de mest, nu är de med varsin kompis i varsitt rum och det är lugnt och skönt.

Tog skotern och pulkan när jag skulle hämta dem från dagis/fritids, det var så härligt väder så jag hade kunnat åka länge, men det spar vi till helgen.

Ska även ta och sticka lite i helgen. Fick tillslut till toffeln som gäckat mig i flera dagar, nu ska jag sticka en maka till den och posta iväg till Nova. :-) Ska även sticka en Åremössa till jobbarkompisen T, samt att jag ska börja om med dotterns strumpor och denna gång ska jag hålla ordentlig koll på stickorna!

Inga kommentarer: