tisdag, februari 17, 2009

Two down, two to go...

Har gjort två av mina fyra arbetsdagar denna vecka. Har en ganska skön vecka, började med 7-16 igår, idag 7.15-15, imorgon 7.15-14 och på torsdag 7.15-12.15. Snacka om nedtrappning, kan ju tro att jag går på avvänjning. ;-)

Har varit rätt lugnt på jobbet iaf och idag har det varit en sån vacker dag. Såna dagar är man glad att man tillbringar halva dagen i bilen och får njuta lite av solen iaf, tänk de som jobbar inne som knappt kommer ut på sin rast...

När jag slutat åkte jag direkt hem, tog på mig täckbyxor, satte mig på skotern och åkte till dagis. Barnen blev rätt glada när de insåg att de skulle få åka skoter hem. :-D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Låna bilden på mig du! :-)

Anonym sa...

Har en utmaning till dig på min blogg! :-)