söndag, februari 22, 2009

Fynd!

När vi var på Dollarstore i Strömsund i fredags hittade jag en sån där väska som jag skrev om tidigare. Kanske inte lika bra kvalité men den duger nog till mina garner. De hade bara en svart kvar, sen fanns det silverfärgade och guldfärgade, men det kändes som att det var sämre kvalité i dem. Betalade 150:- för den, 350:- billigare än den från innerum.

Köpte även 8 ramar i formatet 13x19 cm, till bilderna på barnen som jag framkallat. Ska sätta upp dem på deras rum, hoppas det blir bra. :-)

4 kommentarer:

jenny sa...

I Svenstavik!

jenny sa...

Jepp jepp HC och termin 5! =)

Anonym sa...

Hej hej! Bardomsvännen Erika här :) Blev halvt som halvt intresserad av en sån där Åremössa. Ser himla fina och varma ut!

Anonym sa...

Så nu har alltså du tagit den sista svarta!!? ;-)
Måste nog ta mig en sväng till dollarstore jag också och fynda. Blir nog tillsammans med mamma till Svenstavik i slutet av nästa vecka =)