lördag, februari 21, 2009

Blev inte långledig...

Fick hoppa in och jobba natten då en ordinarie var sjuk. Blev först tillfrågad om jag kunde jobba lördag för en lördagsjobbare skulle ta natten, men då sa jag att jag hellre tog natten eftersom vi har planer för i lördagen. Fick veta vid 13:30 att jag skulle jobba och då var jag och barnen i Strömsund, fick skynda oss att uträtta våra ärenden och sen åka hem, laga mat, äta och sen försöka sova. Det gick såklart inte så bra när man vet att man måste/borde sova! Låg och halvslumrade lite i kanske 1,5 h, mer gick inte. Får åka hem och sova ett par timmar när jag slutar (7:10), sen ut och åka skoter, fiska och grilla och sen hem och sova middag några timmar.

Fick också veta att mitt vikariat är förlängt en månad till, jippie! Alltid skönt att veta att man har jobb ett tag framöver...

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till förlängningen... Pussar mama