fredag, februari 06, 2009

Rekord

Idag har jag nog slagit rekord, i antalet blogginlägg på en dag... Jag har väl bloggat upp min kvot inför helgen också då jag bara ska jobba. 7.15-16.15 i morgon och 7.15-12.15 samt 16-22 på söndag, dessutom jobbar jag måndag. Gillar inte att jobba måndagar när man jobbat helg, vet inte riktigt varför, men då jobbar jag hellre fre-sön än lör-mån...

Nog om det, nu måste jag sova om jag ska ta mig upp i morgon bitti.

Jo förresten, köttfärslimpan blev riktigt god. Vår kokbok kan man alltid lita på, tyvärr är min lite väl använd och håller på att rasa i bitar, så jag måste nog köpa en ny...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo fre-sön känns bättre. Veckan är ju slut vid söndag. Låter inge bra med lör-mån då. Det blir kortslutning i skallen. Vår kokbok är bra grejer det.