söndag, februari 15, 2009

Tog några djupa andetag...

tog fram toffeln igen, kikade lite på den och kom fram till att den nog går att rädda. Sprättade bort två fyrkanter och stickade dit två nya och nu är den helt ok, nu är det bara monteringen kvar och jag blir galen på beskrivningen, jag får inte riktigt ihop det! Jag har ju gjort det förut, men varje gång jag ska göra det blir jag lika konfunderad, frustrerad och irriterad för jag får inte bilden att gå ihop. Tror jag ska kasta bort beskrivningen och försöka få ihop toffeln utan den, det kan ju iaf inte bli sämre än det redan blivit. Men jag sparar det till i morgon...

Var på ett homeparty hos en arbetskompis idag, för ett inredningsföretag, innerum.se. Köpte inget, men jag är sugen på den snygga tidningskorgen, att ha garner i. Dock kostar den nästan 500:-, så jag får nog sälja några mössor och tofflor innan jag kan unna mig den.

Bild från innerum.se

4 kommentarer:

Anonym sa...

Liknande korg finns på Cervera. Jag har en sådan att ha mina garner i, fick den i julklapp 2007. Tror den kostar 300 eller 400 på cervera.

Anonym sa...

Såg något liknande på dollarstore i Strömsund, om jag inte minns helt fel. Men det är länge sedan.

Johanna sa...

Marielle - Ja, jag har för mig det jag också, men det är som sagt ett tag sen. Ska dit på fredag, får kika då. :-)

Anonym sa...

Åååh, jag vill också dit!! Berätta sedan hur det gick!