onsdag, november 02, 2005

Väntan och farväl...

Idag har jag och barnen varit ut för första gången på flera dagar, de var som kalvar på grönbete! Det märks verkligen på dem när de varit inne för mycket, de är överallt och väldigt högljudda. Igår fick jag skruva ner en fönsterbräda som de inte kunde låta bli att klättra på.

Idag väntar jag på att få höra från min kompis C, hon ska in och föda sitt andra barn idag med planerat snitt. Jag hoppas allt går bra och att jag snart får sniffa på bebis :o)

Ikväll ska jag iväg och säga hej då till min kompis S *snyft*. Men jag hoppas att hon snart kommer upp och hälsar på och att jag kanske kan åka ner och hälsa på henne nån gång...

  • Dagens låt: Vi mot världen/kent
  • Dagens ordspråk/citat: Det är de vänner som man kan ringa till klockan tre på natten som räknas.
  • Dagens humör: Glad och sorgsen samtidigt
  • Dagens rätt: Hemmagjord pyttipanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej guman! Har det varit så dåligt väder att ni fått hålla er inne? Jag hoppas d går br med snittet och att hon mår bra efteråt. Ja det är aldrig lätt att ta farväl, fråga mig ;(... Men Ni ses nog snart igen. Ha en superbra dag... Puss från mig...

Johanna sa...

Nä, det har inte varit så dåligt väder, men vi är ju lite snuviga. Idag är det ju rena sommarvärmen ;o) Såg att Åre hade haft varmast i landet igår...