torsdag, november 03, 2005

Bakis igen...

Igår åkte jag för att säga hej då till min kompis S. Kompisarna H och J kom också dit, vi drack upp de cider S hade kvar sen festen i lördags. Sen kom nån på att vi skulle åka ner på krogen och vi hamnade på en nattklubb. Vi dansade hela kvällen och hade jätteroligt. Sen var det dags att åka hem, inte så roligt eftersom jag inte vet när jag träffar S igen. (Kommer att sakna dig gumman, hoppas vi ses snart igen!) Somnade ca 3.30 och i morse klev jag upp med ungarna vid 7.

Jag var inte lika bakis idag som i söndags, men det känns ju i kroppen...

  • Dagens låt: Berg och dalvana/kent
  • Dagens ordspråk/citat: Ju längre man sover, ju kortare lever man.
  • Dagens humör: Trööööött
  • Dagens rätt: Potatisbullar och lingonsylt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå! Du har roligt du *ler*.. Nä det är ju aldrig kul med avsked. Ja du får försöka kämpa dig igenom dagen då ;o)... Ska ni vara hemma i helgen elr ska ni iväg igen? Puss mama

Johanna sa...

Nä, vi blir hemma i helgen...

Ja visst har jag roligt :o) Har varit ut fler gånger de senaste 2 månaderna (3 ggr) än de senaste 4 åren ;o)