onsdag, november 30, 2005

Curling & ljusparty igen...

Fan vad kul det var idag på curlingen, men skitsvårt!!! Antingen skickade man iväg stenen för långt eller för kort. Jag har ett stort blåmärke på höger knä och ont i högra ljumsken. Men jag vill definitivt spela igen! Lite roligt var ju att den första stenen jag spelade var den jag placerade bäst, det gick helt enkelt bara sämre och sämre ;o)

Efter curlingen åkte vi hem, åt middag och tänkte slappa lite i soffan. Då kom jag på att jag skulle på ljusparty. Tårfyllt hejdå från lille N som var trött och mammig. Ljuspartyt var trevligt (som vanligt), jag köpte inget denna gång, men jag kommer iaf få något eftersom min kära svärmor köpte en födelsedagspresent till mig. Ska bli spännande att se vad det blir. Födelsedagen är nästa onsdag och på tisdag ska sambon ut med jobbet på stans mysigaste restaurang, fuskigt! Jag fyller år och han blir bjuden på restaurang...

3 kommentarer:

lillaEgo sa...

*asg*
Kolla vad jag precis bloggade om!!!

Vi kanske ska turas om att blogga för vi verkar roa (?) oss med ungefär samma saker.
:)

Johanna sa...

Ja, om vi tar varannan gång behöver man inte känna dåligt samvete för att man inte alltid orkar skriva nåt... ;o)

Anonym sa...

Haha ja du det är väl ungefär som en bowlingrunda kan jag tänka, man känner sig bra mör efteråt *ler*... Jag hoppas du snart får curla igen så du tränar upp de muskler man inte använder för ofta. Ha det gött...Puss & kram till Er alla.