tisdag, november 29, 2005

I morgon ska jag curla...

Vi ska iväg med vår grupp som går på "åtgärd" och curla i morgon, det ska bli skitkul! Jag har aldrig curlat förut, men brukar kolla på Peja och gänget när de är med i större turneringar, typ OS & VM. Måste bara komma ihåg att klä på mig ordentligt, det är inte varmt i curlinghallen.

Gokillens öga ser bara värre och värre ut för varje dag, men han lider inte så mycket av det. Barn är ju inte lika pjoskiga som oss vuxna, jag hade säkert gråtit mer och beklagat mig varje dag i minst en vecka...

Så här såg han ut idag:

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på Er! Ja varma kläder är nog ett måste ;) jag hoppas ni får skitkul för det ser så ut när dom kanar fram där på isen med sina kvastar haha... Lillgubben har verkligen fått sig en redig bläcka. En puss x-tra från mig. Puss & kram till Er alla...