måndag, oktober 31, 2005

Fortfarande bakis?

Igår blev det pizza till middag och det som blev över fick bli frukost i morse. Mitt på dagen skulle barnen fika, men jag fick bara i mig ett glas O'boy. Inte förrän i eftermiddags kände jag mig normal igen. Haha, det är inte lätt när man inte dricker så ofta, baksmällan blir värre. När jag var yngre och ute på krogen två gånger i veckan blev jag aldrig bakis. Då var jag uppe vid 7 och var hur pigg som helst!

Min arm är inte så pigg, så här fin är den idag:



Blåmärket på överarmen syns tydligt, men på underarmen som jag håller upp syns det inte riktigt. Där är det större, men inte lika blått. Ja, det är inte lätt när det är svårt...

  • Dagens låt: Romeo återvänder ensam/kent
  • Dagens ordspråk/citat: Den som inte står stadigt på benen skyller på ojämnheter i marken.
  • Dagens humör: Lite piggare än igår
  • Dagens rätt: Makaroner och aromat

Inga kommentarer: