onsdag, november 30, 2005

Vilken morgon...

I går kväll somnade jag i soffan vid 19-tiden, vaknade vid 22 och surfade några timmar. I natt (jaja, i morse då) vid 4 kom lille N och gastade om välling, till slut fick jag ge upp och gå och göra välling. Funderade ungefär en millisekund på att kliva upp och duscha och ta det lugnt, men nää, jag somnade om till slut. Vaknade en liten stund senare när E kom och trängde sig ner i den redan fulla sängen. När sambons väckare ringde fick jag väcka honom för att han skulle kliva upp och stänga av den och när min väckare ringde stängde jag av den...

Kl. 7,45 vaknade jag med ett ryck, tittade på klockan och konstaterade att barnen skulle varit på dagis för en kvart sedan, sambon börjar om en kvart och jag om 45 minuter! Knuffade på sambon och sen upp och leta rätt på barnens kläder, ringa dagis och göra välling! In och väcka hela familjen, på med kläder, ett snabbt toabesök och packa väskan inför curlingen. Inte alls stressigt. Kl. 8,30 var barnen på dagis och 9,00 var jag på "åtgärden", bara 30 min sen!

Nu längtar jag till kl. 13 då vi ska curla!!! :o) Ska bli kul efter denna helvetesmorgon...

Inga kommentarer: