tisdag, november 08, 2005

Ljusparty...

Idag har jag varit på ljusparty, det var trevligt men det är ju såååå dyrt! Egentligen skulle man vilja köpa massor, men man får ju begränsa sig. Jag beställde i alla fall några "Aroma melts" och två adventsljus med "juldoft". Förra gången jag var på ljusparty köpte jag ljus som doftar rött äpple och honungsmelon och de har jag ju kvar av.

I morse var det fotografering på dagis och det var ju kul. När de tog på sonen såg jag inte, men han hade haft massa konstiga grimaser för sig. Kikade in när de knäppte på dottern och höll på att skratta ihjäl mig, samma mörka blick, rynkade ögonbryn och putande underläpp som för två år sedan.
Sen var det dags för syskonbild och det blev spännande, sonen var på väg ur bild hela tiden medan dottern försökte hålla i honom, haha. Jag sa till fotografen att han fick ta ett nytt enskilt på dottern, för då var hon på bättre humör och det blev det jättefint! De är ju barn, så man kan ju inte begära att de ska sitta som små ljus och le fint in i kameran, men när de ser så sura ut är inte så kul. Ska bli spännande att se sen...

Dagens kent-låt: Nihilisten

3 kommentarer:

lillaEgo sa...

Aha! Ljusparty låter...eh!...kul...?
:)

Jag hittade deras hemsida häromdagen och det fanns mycket fint där men jag anade att det, som alla andra homepartygrejer, var skitdyrt. Få se om man blir inbjuden på ett sånt partaj nångång.

Johanna sa...

Jo, det är ju trevligt och mysigt, men som sagt dyyyyrt. Men man får väl tänka på brinntiden, ett ljus som går på 120 kr brinner i minst 128 timmar och så luktar de gott :o)

Men det finns tex en ljushållare i smide med glaskupa som står på golvet, 2000 pix. Ja, det har man ju säkert råd med, NOT!

Anonym sa...

Hej tjej! Ja jag var på Tupperwere party igår och det var samma här, men jag köpte ritmallar med julmotiv till mina rara små barnbarn ;o) så jag skickar dem i slutet på november och så köpte jag en shaker till mig själv så 203kr blidde det ;o)... Nu blir jag ju jättenyfiken på korten juh!... Pussa barnen och hälsa sambon..Puss