söndag, november 20, 2005

Bebisgos och trötthet...

Idag har vi varit och kikat på C:s bebis. 2,5 vecka gammal och sååå söt, det är inte utan att man blir lite sugen ;o)

I helgen har jag varit jättetrött, igår gick jag och vilade vid 18,30 och vaknade vid 22. Idag höll jag på att somna i soffan under Bompa och sen när jag la dottern somnade jag och vaknade igen vid 22. Det märks att man inte är van att göra något under veckan, men det är skönt för det känns tydligare att det är helg.

Nä, nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova, men eftersom jag redan sovit lär jag inte kunna somna än på några timmar...

Dagens kent-låt: Klåparen

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmm visst blir man sugen av att nosa på de små ;o)... Jag hoppas Du kunde somna trots du sovit under kvällen. Ska söka lite jobb nu, men jobbar kvällar denna vecka + 2 x-tra nätter så det blir en tuff vecka. Puss