torsdag, december 01, 2005

En till enkät...

Hittade en ny rolig enkät på Aff idag som jag tänkte försöka svara på...

9 saker du ser fram emot:
¤ Helgen
¤ Min födelsedag nästa vecka
¤ Luciafirande på dagis
¤ Julhelgen
¤ Nyår
¤ Att jag förhoppningsvis får ett jobb snart
¤ Att komma in på en utbildning jag sökt (om jag inte får jobb innan)
¤ Att min lilla familj förhoppningsvis får se sin mamma/mormor/svärmor snart
¤ Att nån gång få gifta mig med min älskade R

8 saker du har på dig dagligen:
¤ Trosor
¤ Strumpor
¤ Byxor
¤ Tröja
¤ Fleecejacka
¤ Glasögon/linser
¤ Förlovningsring
¤ Örhänge

7 saker som irriterar dig:
¤ Folk som inte kan köra bil (dvs inte blinka i rondeller, får motorstopp i korsningar osv)
¤ Människor som måste ta mycket plats och få uppmärksamhet hela tiden
¤ Att jag aldrig får något jobb
¤ Att det är så kallt
¤ Att det är så lite snö ute
¤ Att våra maskiner går sönder (diskmaskin, symaskin, DVD mm.)
¤ Att mobilens batteri bara räcker två dagar istället för fem-sex fast den bara är 4 månader

6 saker du rör varje dag:
¤ Mina barn
¤ Min sambo
¤ Katten
¤ Mobilen
¤ Datorn
¤ Kylskåpet

5 filmer du kan se om och om igen:
¤ Forrest Gump
¤ Den gröna milen
¤ Sjätte sinnet
¤ Matrix
¤ Lili & Stitch (Kan och kan... Är väl så illa tvungen ;o))

4 personer du vill spendera mer tid med:
¤ Min sambo
¤ Min lille N
¤ Min stora E
¤ Mamma som bor alldeles för långt bort (Puss på dig!)

3 saker du gör varje dag:
¤ kramas med mina barn
¤ kramas med min sambo
¤ Letar efter jobb

2 band du har sett live:
¤ kent (såklart!)
¤ NKOTB (när jag var typ 10 el 11)

1 person du kommer spendera resten av ditt liv med:
¤ Min sambo

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska du få mig att gråta mer nu också :o( vill ju va mer med Dig och barnen också...Puss på Dig