måndag, maj 04, 2009

Ur barnamun...

Konversation med snart 8-åriga dottern strax innan läggdags:

E: Mamma, idag ritade F en tjej med jättetjocka och hängiga tuttar. Som dina fast tjockare.
J: Tycker du att mina bröst är hängiga?
E: Nä, du har fina bröst, de F ritade var tjockare.
J: Tack, vad du är snäll.
E: Jag tycker inte att du är tjock. Jag slår vad om att du var rund som en boll när jag och N låg i din mage.
J: Ja, det var jag, då var jag jättestor.
E: Jag kommer nog också att bli tjock när jag ska ha barn. Om jag ska ha barn.
J: Jaa...
E: Då måste jag göra sex, men jag vet inte hur man gör.
J: Nää...
E: God natt!

7 kommentarer:

Angelica sa...

Fniss!

Husan sa...

Haha...vilka funderingar.

Nystanet Woolly I sa...

Underbart!

Annelie sa...

Men gud så roligt!
Ja allt kan komma ur dessa små munnar! Ha ha ha....

Anonym sa...

Gullunge=) Härligt samtal mellan mor och dotter!!

metamorphosis sa...

Ja du, det blir stora snabbare än man anar... ;-)

Kattis sa...

:D

Kunde du hålla dig för skratt?
Hur roligt som helst tyckte jag...