torsdag, maj 14, 2009

Stuga och kattnamn

Nu har jag bokat en stuga i Värmland, där vi ska övernatta på vår väg ner till Skåne i sommar. Det blev på Munkebergs camping och vi åker den 23 juni. Om jag får skattepengarna i tid dvs, vi gjorde ju en ändring iom att hela fastigheten stod på oss, fast den är delad i två och vi bara ska betala drygt hälften. Nåja, annars får vi väl åka ner och leva snålt, kanske skippa stugan och åka raka spåret. Men barnen skulle bli så besvikna. :-(

Jag och sonen har diskuterat kattnamn idag. Jag har lovat honom att han ska få bestämma namn på vår nya katt då dottern döpte vår "gamla" katt Boots (efter apan i Dora Utforskaren). Vi gick in på Agria där man kan få upp massor av namn sen så läste jag upp många innan han fastnade för Zingo. Så vi får väl se om det blir en liten Zingo, han kanske hinner ändra sig.

Boots, Buzz (hunden) & Zingo, det låter väl bra!?

1 kommentar:

LindaH sa...

hej hej fick teet i dag. tack så super mycket! det blir till att rovsmaka i kväll. kram Linda