fredag, maj 01, 2009

Och vinnarna är...

Jag är så glad att så många ville vara med i min utlottning, hela 55 st var ni! Jag vill tacka alla som varit med i utlottningen, hoppas att ni fortsätter besöka min blogg! Jag har i alla fall fått många nya bloggar till min bloggrunda! :-)

Nu till vinnarna som lottats fram:


Vinnare av det hemliga garnpaketet är Nystanet!


Stickmarkörerna går till Lilly!


Och teet vanns av Lindah!


Grattis till er alla tre! Maila mig era adresser på bannahoj[snabela]hotmail.com så kommer vinsterna i lådan under nästa vecka! :-)

4 kommentarer:

Lillys stick o syhörna. sa...

Hej.
Tusen tack, va glad jag blir.
Men jag har problem med din mail
kan inte skicka iväg min adress.
Mvh.
Lilian

Katta sa...

...gjorde du? *rodnar lite*
Är lite avis, själv får jag snällt vänta tills nästa vecka när tidningen kommer ut i butik.

Nystanet sa...

Oj, vad roligt, det trodde jag inte.
Tack!

Fröken Eko sa...

Grattis till vinnarna och tack för tävlingen! :)

/F