tisdag, oktober 25, 2005

Jag ser det snöar...

Nu har snön hittat hit också! Fast det blåser också, mindre kul. När jag gick till tvättstugan knarrade det under fötterna :o)

Idag har jag sökt ett till jobb, jag hoppas jag får svar på något snart. Jag bli tokig av att bara gå hemma, hjärnan blir helt förslöad...
I morgon ska jag på AF och lära mig att skriva ansökningar, CV osv. Kan behövas, jag tycker det är skitsvårt att skriva om mig själv, vad jag är bra på och mindre bra på och sånt...

  • Dagens låt: Saker man ser/kent
  • Dagens ordspråk/citat: Snön har börjat smälta in i omgivningen.
  • Dagens humör: Slö
  • Dagens rätt: Makaroner och korv

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jasså har den gjort det nu till barnens stora förtjusning misstänker jag ;o)...
Jag är också mindre bra på att söka jobb elr så är jag numera oattraktiv för min ålder på arbetsmarknaden så jag får väl gå kvar i hemtjänsten och bli gammal...Pussar till Dig och barnen. Hälsa mannen,

Anonym sa...

Hallå Systeryster!!! :)

Hur mår du där uppe? Du kanske har hört.. jag bor ihop med Sara min flickvän sedan ett halvår tillbaka. Bor förstaden Stockholm, Telefonplan - Hägersten. Är arbetslös, men har lite designjobb igång. Har man tur så blir det pengar av det snart. Annars blir det till att söka jobben aktivt. Vi hörs, ha det så bra.. Kram Brorsan.