måndag, oktober 24, 2005

Borta bra, men hemma bäst. Eller?

Igår kom vi hem från skogen, visst är det skönt att komma hem. Man behöver inte passa ungarna varje sekund och så, men det är härligt i skogen. Vi satt vid köksbordet och tittade på massa fåglar, en ekorre som åt fågelmat och en lekatt som sprang över gården. Sambon fick inte skjuta någon älg, men en räv blev det. Jättesöt var den, om man bortser från det stora, blodiga hålet i sidan.

I morgon är det dagis för barnen, då ska jag försöka få till vår hemsida och lägga upp den. Sen ska jag vänta på att de ringer från jobbet jag sökt. Hoppas jag får det, även om det inte är det jag egentligen vill syssla med så är det ju ett jobb = mer pengar än jag får nu...

  • Dagens låt: Blåjeans/kent
  • Dagens ordspråk/citat: Den som hittade på arbetet, han måtte inte ha haft något att göra.
  • Dagens humör: Glad
  • Dagens rätt: Potatisbullar och lingonsylt

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Jasså ingen ålg, men en räv *snyft*... Håller tummarna för Dig ang, jobb för pengar är ett nödvändigt ont. Pussa barnen...Hälsa mannen...Puss