tisdag, oktober 18, 2005

Lugnt och skönt...

Jojo, när jag lämnat ungarna på dagis tänkte jag lägga mig i badet, men tji fick jag! När jag kom innanför dörren kände jag den fräna lukten av kattpiss. Gick runt i lägenheten och sniffade för att hitta källan och fann den i sonens säng. På duntäcket! Sprang till tvättstugan för att kolla om den var ledig, men det var den inte. Kl 12 skulle den vara ledig, så jag bokade den, trodde jag... Kl 12 gick jag dit och upptäckte att jag bokat fel dag, men som tur var fanns en ledig tid från kl 16.

När jag hämtade barnen hade jag "kvartssamtal" med en fröken och fick höra hur gulliga och roliga mina barn är, alltid trevligt :o) Nu ska jag gå och lägga mig och i morgon ska jag inte göra ett skvatt när barnen är på dagis, förutom att leta lite jobb, men det är ju inte så ansträngande...

  • Dagens låt: 400 slag/kent
  • Dagens ordspråk/citat: Det där är inte dörrmattan, det är familjens långhåriga katt.
  • Dagens humör: Stressat
  • Dagens rätt: Spagetti och köttfärssås

Inga kommentarer: