fredag, oktober 21, 2005

Illa, jag mår illa...

Igår kväll när vi la barnen började jag må illa, så jag gick och la mig redan vid 19-tiden. Vaknade 23 av att en skrikande son kom in i sovrummet. Han bara skrek och skrek, men till slut lugnade han ner sig. Han fick välling, men somnade inte förrän 2 i natt. Just när han somnat kom dottern gråtandes, så jag fick lägga mig hos henne. Härlig natt!

Nu ska vi packa, för vi åker till skogen i helgen, sambon ska jaga. Igen...

  • Dagens låt: Mannen i den vita hatten (16 år senare)/kent
  • Dagens ordspråk/citat: Folk som säger att de sover som barn är som regel barnlösa.
  • Dagens humör: Trött
  • Dagens rätt: Vet inte än

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch! verkar som om du haft det lite kämpigt inatt, men skönt att komma hemifrån lite elr? ;o)... Ha det gött och pussa barnen...