söndag, oktober 30, 2005

Bakis...

Idag är jag bakis. Min kompis S ska flytta långt bort och hade en avskedsfest igår. Först var vi hos henne och drack och pratade, sen åkte vi ner på krogen. Det var skitkul, men jag har två blåmärken på min arm idag, råkade vingla till lite inne på toaletten och slog mig på pappershållaren, den var jättevass. Det gör ont som f-n.

I morse väckte sonen mig 6,45, trodde jag... Sen upptäckte jag att vi gått över till vintertid och klockan var 5,45. La mig med honom på en madrass framför tv:n, där låg jag tills sambon klev upp vid 9 (eller var det 8?). Gick då och la mig i sängen. Nu har jag precis klivit upp, har ont i hela kroppen och tror inte att jag kan äta nåt. Helt självförvållat, men kul hade jag igår i alla fall!

Igår fick jag äntligen kents nya EP. Har bara hunnit lyssna en gång, men den är skitbra (som vanligt). Min favorit efter första lyssningen är Dom som försvann

  • Dagens låt: Dom som försvann/kent
  • Dagens ordspråk/citat: Bästa medlet mot baksmälla är att undvika sprit kvällen före dagen efter.
  • Dagens humör: Bakistrött
  • Dagens rätt: Mat... Vill inte tänka på det än

Inga kommentarer: