onsdag, oktober 19, 2005

Mamma, gå inte!

När jag skulle lämna barnen på dagis i morse blev sonen jätteledsen. Han ville inte att jag skulle gå och grät. Visst skär det i mammahjärtat, men jag tar det inte så hårt. Jag vet att han trivs jättebra på dagis och litar fullkomligt på personalen, men visst är det jobbigt. Väl hemma gjorde jag ingenting, inget vettigt iaf.

I morgon ska jag på "jobbgrupp" på AF, helt meningslöst, men man får ju träffa lite folk iaf. Har ingen aning om vad jag vill jobba med, eller om jag vill fortsätta plugga. Ikväll blir det tv-kväll, först Lost, sen Tredje skiftet och efter det, om jag orkar, CSI.

  • Dagens låt: Du är ånga/kent
  • Dagens ordspråk/citat: Bättre en vän i nöden än två i onödan.
  • Dagens humör: Avslappnat
  • Dagens rätt: Klyftpotatis, korv och köttbullar

Inga kommentarer: