torsdag, oktober 27, 2005

Ännu en dag...

utan nåt svar på mina jobbansökningar... Vill ju ha ett jobb nu! F-n, har glömt bort att kolla platsbanken idag, måste göra det.

Var och köpte tråd idag så jag kan lägga upp mina snygga jeans som legat i garderoben i minst ett halvår. Ibland tar det tid att få tummen ur, men jag tänkte ha dem på lördag när jag ska ut, så nu är jag ju tvungen.

I morse var det som vanligt när jag lämnade barnen på dagis, en gråtande son. När vi skulle hem var det samma sak, jag får inte ta på honom jackan, han ska inte ha skorna, jag ska bära honom. 2-åringar...

  • Dagens låt: Den döda vinkeln/kent
  • Dagens ordspråk/citat: Det som inte görs i tid får göras i otid.
  • Dagens humör: Stressad och frusen
  • Dagens rätt: Pannkaka och blåbärssylt

Inga kommentarer: