måndag, december 05, 2005

Äntligen!

Jag har 9 jobbansökningar ute och hade gett upp hoppet om ett par stycken, men idag vände det! På eftermiddagen satt jag på "åtgärden" och pratade om personlig utveckling och stresshantering och då ringde min telefon, skyddat nummer. Jag trodde det var sambon som vanligt, men gick ut i korridoren och svarade. Det var en tjej från jobb nr 1 jag sökt (i slutet av oktober), så i morgon ska jag på intervju! Så nu sitter jag och förbereder svar på ev. frågor som kan komma, hitta på finare ord för mina dåliga sidor ;o) och livet känns lite ljusare. Även om jag inte får jobbet så har jag ju tagit mig till intervju i alla fall. Bara det känns som en bedrift just nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman! Ja jag håller med Dig, att överhuvudtaget bli uttagen till en intervju är bra. Ja jag håller alla 2 tummar *ler*.. Kom brevet fram? Puss