torsdag, december 01, 2005

Just det ja...

Jag och sambon har ju shoppat lite idag. Har köpt nya stjärnor till sovrumsfönstren eftersom jag slängde bort de gamla. Barnen fick en i transparent plexi med en liten lampa i mitten, det följde med två vita, en röd och en blå. Vi satte i den blå och det blev ett vackert sken, det är som vita "stjärnränder" i plexit som gör att ljuset blir jättefint, det vita blir blått (svårt att förklara, ska försöka komma ihåg att ta en bild och lägga upp). Till vårt rum blev det vit i metall (tjock metall, inte som de där jag slängde) och till den köpte vi en röd lampa. I vår är det utskurna streck (också svårt att förklara) som gör att skenet "strilar ut", haha, bra förklaring va?!

Sen åkte vi och köpte en födelsedagspresent till en kusin som fyller 8 år idag, sen köpte vi de sista julklapparna! Så här duktiga har vi aldrig varit, men så ska vi bara byta med de minsta barnen i år (kusiner och vänners barn).

Btw, så har jag en helvetisk träningsvärk idag! Har känt mig som en gammal gumma som stapplat fram, haha...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman! Det blir säkert jättefint med allt annorlunda ljus. Jag tycker det är jobbigt nu när julen drar ihop sig och man är såååå långt borta *suck*... Jag köpte mallar till barnen på ett tupperwereparty men blev besviken då de var så små :o(, men skickar upp dem iaf...Pussar

Anonym sa...

Full rulle Banna? Hoppas du får en finfin helg!! ///Aleck - spraydioten :)