fredag, december 16, 2005

Fick inte jobbet...

Fick ett brev idag från Arbetsförmedlingen där de informerade om att jag ej antagits till utbildningen för jobbet jag sökt. Det var ett telefonistjobb där de samarbetade med Arbetsförmedlingen och jobbet skulle föregås av 13 veckors utbildning. Jaja, det var ju inte ett heltidsjobb, så jag sörjer inte så mycket. Det hade varit lite för osäkert att inte få veta hur mycket man skulle få jobba varje månad.

Nu väntar jag på svar från de andra jobben jag sökt, plus att jag sökt en utbildning. Det är en Ekonomi-reception-telefoni-utbildning på distans. Den börjar 9 januari och innefattar bl.a. Företagsekonomi A & B, Personaladministration, Telefonistkunskap och Konferens och reception. Den verkar rätt rolig, men det är ju det här med distansstudier, jag vet inte riktigt om jag har tillräckligt med självdisciplin. Men kommer jag in ska jag såklart göra mitt bästa...

Inga kommentarer: