söndag, januari 25, 2009

Slalomskidor!

Man blir väldigt lätt Blocketberoende... De senaste dagarna har jag hållit koll efter slalomskidor och pjäxor till dottern då det är dax för henne att börja åka. Jag har mailat på alla annonser som verkat passande men antingen har de redan varit sålda eller så har jag inte fått något svar. Så idag kom det en annons med skidor och pjäxor i rätt längd och storlek för bara 300 spänn! Annonsen hade kommit in bara några minuter innan jag såg den så jag kastade iväg ett mail och sen väntade jag på svar, och väntade och väntade... Till slut orkade jag inte vänta längre så jag ringde istället, men antog att de redan var sålda. Men vilken tur jag hade, de fanns kvar! Grejorna fanns i Duved och det är ju lite långt att åka, men jag ringde lillebror som bor i Åre så han ska hämta dem i morgon och sen ta med dem till stan i veckan, tänkte ändå åka ner dit nån dag så det passar ju bra! :-)

I morgon är det dags för jobb igen, känns som att det var en evighet sen jag jobbade fast det bara var i torsdags. Har en ganska lugn vecka, jobbar dag måndag och tisdag, ledig onsdag, jobbar 16-22 på torsdag, jobbar dag fredag och ledig lördag-söndag.

Inga kommentarer: