fredag, januari 16, 2009

Bröllopsfesten i bilder

Här kommer lite bilder från bröllopsfesten, de är tagna rätt tidigt på kvällen. De bilder som är tagna senare behåller jag för mig själv, vet inte om det skulle uppskattas av alla om de publicerades på internet. ;-) Men jag kan säga att det blev vildare och galnare ju längre kvällen och natten gick...


Bild 1: Snittar, frukt och bål vid ankomsten Bild 2: Bruden har bytt om till bekvämare skor


Bild 1: Måste du ta kort när jag äter?! Bild 2: Presentöppning


Bild 1: Godiset var särskilt uppskattat av barnen. Bild 2: En av tårtorna


Bild 1: Whisky, Dooley's och Xanté, mums! Bild 2: Egenhändigt dekorerade blockljus.


Bild 1: Hittade en zinkbalja som vi fyllde med is, öl och cider. Bild 2: Dottern har dekorerat pappersduken.


Bild 1: Gruppfoto Bild 2: Bruden var lite knasig...


Så här mycket var klockan när jag körde ut de sista gästerna, då ville jag sova.

2 kommentarer:

Angelica sa...

Ni höll ut ungefär lika långt in på natten (morgonen?) som vi gjorde :-)

Anonym sa...

Härliga bilder! Kul att se hur er dag var!!