måndag, januari 12, 2009

Måndag...

Vilken måndag det har varit! Jag har glömt nycklar och saker jag ska göra, tappat grejor, varit allmänt trött och snurrig och skrattat åt min jobbarkompis då han höll på att halka flera gånger på pensionärernas halkiga gårdsplaner. I bilen på väg till lunchen på jobblokalen så satt jag bara och gäspade hela tiden. Turligt nog har jag inte glömt något viktigt, men ändå. Sen så är det inte bara jag som varit såhär, tror nästan alla på jobbet varit likadana idag...

Helgen var väldigt trevlig. I lördags lämnade jag av barnen hos varsin kompis och åkte till Ström och handlade, träffade även en kompis och tog en fika, det var roligt att ses och surra lite. På söndagen åkte hela familjen till en jobbarkompis till mannen, där bjöds vi på hargryta, hasselbackspotatis, sås och tranbärssylt, mums! Vi gosade med deras katter och hundar, de har en vit älghund , så go *vill ha en sån*!


Neo och Chip


Ella & Chip leker


Neo och Buck


Ella och en av katterna

Inga kommentarer: