lördag, januari 10, 2009

2008 i bilder

Tänkte jag skulle härma Pumpkin och visa vårat 2008 i bilder.


Alla bilder går att klicka på så blir de större och öppnas i ett nytt fönster.


Januari innehöll både glädje och sorg. Vi skickade ut inbjudningarna till bröllopet i början av månaden och i slutet åkte jag på bonuspappans begravning.


I februari föddes Klaras valpar, Roger åkte och kikade på dem när de var ca 2,5 veckor.


I mars åkte vi på en långtur med skotrarna, vi var upp på Tjärnafjället och njöt av utsikten och sen åkte vi till Almdalen och åt våfflor.


I april flyttade äntligen Jämtsnoans Buzz hem till oss! I slutet av månaden blommade krokusen.


Neo fyllde 5 år i maj och fick akvariet han önskat sig.


Mormor blev glad när vi kom ner till Skåne och hälsade på i juni. Vi åkte en sväng till Danmark och på vägen hem åkte vi över Öresundsbron.


I juli var jag och kollade in Sågbacken där vi skulle vigas. På fjällen låg snön fortfarande kvar.


Star Wars-utställningen vi besökte i Ö-vik i augusti var jättehäftig! Neo var väldigt fascinerad.


September betyder älgjakt här och så här vackert kan det vara på kvällarna hos oss.


I oktober tog jag kort på den här roliga skylten som jag ofta ser när jag jobbar och åker upp mot Åkersjön och Bakvattnet. Denna månad kom också den första snön på Ansättsfjällen.


Jag tog upp stickningen igen i november och då behövde jag såklart nånstans att göra av stickorna och garnen, så då sydde jag tygkassen och stickfodralet.


Julafton firades hos barnens farmor, Ella skötte julklappsutdelningen och Neo blev jätteglad för sina Monstertruck-klappar!


1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken rolig ide! Att visa året i bilder! man tror ju att man knappt gjort nått på ett år men här bevisar du att det gör man ju visst!!!