fredag, januari 23, 2009

Baddag

Idag har vi varit på badet, 20 ungar och 6 vuxna var vi. Dottern tyckte att det var superkul, när hon låg i bubbelpoolen sa hon: "Här skulle jag kunna bo!". Gullunge! Sen i bilen på väg hem så frågade hon när vi ska åka dit nästa gång!? Det får bli snart och då ska vi även ha med pappan och sonen. Det blev verkligen bra sen de byggde om, förut hade de ju ingen riktig barnavdelning men det har de nu. Sen så har de dessutom byggt tre nya rutschkanor, jag badade inte idag så jag kunde tyvärr inte åka men det såg jätteroligt ut! :-)

Efter badet åkte jag, dottern och kompisen F ner på stan en sväng, jag köpte två nystan Milanogarn, dottern ska få en ny mössa eftersom hunden tuggade sönder hennes. :-( Plus att jag ska ha en till, en rooooosa! :-) E valde cerise till sin mössa. Efter det blev det en sväng till djuraffären där en ny mal och 10 neontetror inhandlades till sonens akvarium.

Bilden har jag hittat nånstans på nätet, det är alltså inte vårt akvarium.

5 kommentarer:

Angelica sa...

Nu blev ju jag sugen på att åka dit också :-)

Ja, vi kommer ha nära till det mesta faktiskt - perfekt!

Anonym sa...

Kan man få beställa en sån där åremössa? :-) Dom e ju så snygg

Anonym sa...

Men gud så bra! :-)
Dom är ju bara så snygg. kanske man kan få beställa en grön eller nåt. Du kan väl skriva när du fått garn så kan man få titta på färger?!
Kram!

Anonym sa...

Hej igen!
Vill beställa en mössa men måste nog vänta tills den 20e tror jag, kanske jag kan köpa den tidigare, får se (har lite pengar nu).
Ska kolla färg och så. Har du fått hem några färger?
Kram

Anonym sa...

Men vad du är snäll! :-)
Jag kollar exakt tills imorgon vilken färg jag vill ha! :-)
Spännande