lördag, mars 14, 2009

Pyssel hela dagen...

Dagen har jag tillbringat på pysselträff. Har fått ihop 3 layouter till bröllopsalbumet, shoppat lite samt pratat med massa härliga pysseltjejer! I morgon blir det pyssel igen!

I morse kastade jag iväg en beställning på en ny mobil, en LG KU990 Veiwty Baby pink. Det är en touchscreen-mobil. Mannen köpte efterföljaren till denna (lite värre kamera osv) och jag blev grymt sugen på en, men denna duger till mig. Om nån är intresserad av att köpa mina gamla mobiler finns de i min Bloppis. Har sänkt priserna på dem.


Till sist kommer en ny bild på mina tatueringar, jag är bara så nöjd med dem och har tittat på dem typ 1000 gånger idag! ;-)

4 kommentarer:

Angelica sa...

Likadan mobil som jag har, fast jag har den svarta :-)

Anonym sa...

Kan bara hålla med om att tatueringarna är grymt snygga!!
Önskar att jag också fått vara på en rolig pysselträff.....
Lova att du uppdaterar bloggen med alla fina lo´s och berätta om all shopping =)

Anonym sa...

Jäklar vad fina tatueringar! =)
Mitt namn och allt ^^ Haha

Anonym sa...

Snygga!
Vill också ha en tatuering nu, skulle vilja ha en med mina barn med.
Vart tatuerade du dig?