fredag, mars 06, 2009

Paket i brevlådan!

Idag när jag kom hem från en shoppingrunda låg det inte mindre än två härliga paket i brevlådan! Det ena innehöll härliga ullgarner som jag ropat in på Tradera, två nystan med turkost och två med mörkrött! :-)



Det andra var från min hemliga vän! Jag har fotat innehållet, men tyvärr hittar jag inte sladden till kameran, så jag får skriva mer om det senare och visa bilder.

Har även gjort i ordning det första paketet jag ska skicka iväg, ska bli spännande att se vad mottagaren tycker! :-)


Var och köpte nya slalompjäxor idag, röda och svarta Alpina-pjäxor som passar perfekt till mina röda Alpina-skidor. :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.
Jag hoppas att du får användning av garnet och att teet smakar trots att det inte är earl grey.
Mvh din hemlis

Jessica sa...

åhh vad kul att se vad du fått =)