söndag, mars 29, 2009

Irritationsmoment...

Just nu är det två saker som jag stör mig på. Det ena är att blogglistorna som man kan ha (se vänstra spalten) inte uppdateras riktigt. Har några i blogglistan som jag även har som bokmärken och när man kollar bokmärkena så har de uppdaterats men inte i blogglistan. Jag är ju en bloggoman, älskar att läsa andras bloggar, se vad andra pysslar med och inspireras, så det är en aning irriterande när det inte uppdateras som det ska. Är det förresten nån som läser min blogg och har en egen, lämna gärna en kommentar så kikar jag in hos dig! Vill gärna fylla på mina blogglistor! :-)

Det andra jag stör mig på är när man har annonser ute (t.ex. Blocket) och folk svarar på dem och undrar om grejen finns kvar. Man svarar "Ja, den finns kvar" och sen hör man inget mer??? Det händer ju inte sällan heller... Har lagt ut två gamla mobiler på ett ställe och har fått flera mail där folk är sååååå intresserade, men sen när man svarat att de får köpa den så är det tyst och tomt i mailboxen. Varför???

Inga kommentarer: