fredag, oktober 03, 2008

Jag gillar mitt jobb!

Det är så trevligt att komma tillbaka på jobbet efter att ha varit utan jobb i två veckor (är timvikarie) och mötas av: "Hej, det var länge sedan, vad roligt att se dig!" från flera personer.

Sen är det också trevligt att få uppskattning och uppmärksamhet för det man gör. T.ex. så hade vi det väldigt lugnt en kväll, så jag passade på att städa hos en herre som eg. skulle få städat dagen efter. Hellre det än att ha massa dötid och dessutom var det flera städ dagen efter så det blev ju lite lugnare då när jag gjort bort ett. Dagen efter så berättade en ur den ordinarie personalen detta för alla på morgonrappporten, med tillägget "Jag skulle vilja se den ordinarie personal som tar ett städ på en kvällstur, det skulle aldrig hända".

Jag gillar verkligen mitt jobb och mina arbetskompisar (de flesta iaf) och hoppas jag får vara kvar där!

Inga kommentarer: