tisdag, mars 18, 2008

Klätterträd...

Vi får ju som sagt hem en liten vilde om ca 3 veckor, jag tror att Boots inte kommer att uppskatta nykomlingen lika mycket som vi andra. Han kommer nog mest hålla sig ute, men han måste ju få vara inne han också, så då investerade jag i denna lilla klösmöbel, 1,82 m.ö.g. (meter över golvet). Boots är ännu inte så förtjust i det, han ligger mest på bottenplattan, men när Buzz flyttar hem till oss har jag en känsla av att Boots kommer att trivas bäst högst upp. ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

OJ!!! Det var ingen dålig ställning, hade varit något för våra busar...Kram

Anonym sa...

Hej!
Hade för mig att du bloggat om en klösmöbel, och nu hittade jag det!
Har du budat hem detta på E-bay? Skulle behöva lite råd..
Vi har fått hem en liten busunge hit som skulle uppskatta ett rejält klätterträd.
Kram Marielle!

e.marielle.s@hotmail.com