torsdag, mars 22, 2007

Semester!

Nu har jag haft semester i nästan en vecka och det har varit sååå skönt! Kommer ju att jobba hela sommaren, så det är välbehövligt.

Jag och barnen har varit hos pappa i Ö-vik och hälsat på, vi åkte i fredags och kom hem i tisdags. Egentligen skulle vi åka hem i måndags, men det snöade och slaskade så mycket så vi stannade en dag till.

I söndags var jag på hockey och såg MoDo slå ut Timrå, yaaaay! :-) Det var mitt första besök i Swedbank Arena, men inte det sista! Åh, vad jag har saknat att gå på hockey, måste ju nästan flytta till Ö-vik! Igår krossade MoDo HV71 i den första semifinalen, första målet kom redan efter 34 sekunder! Synd att matchen bara visades på betalkanal. :-(

I morgon är det dax att jobba igen, jag har varit jätteduktig och inte tänkt på jobbet nästan nånting (bara att det snart är slut på ledigheten)! Ska bli spännande att se hur det är där, om det är lugnt (hoppas) eller kaos (antagligen inte eftersom de inte ringt nåt ;-)). Jobbar fyra dagar (varav en kortdag), ledig tisdag, jobba kväll on-to och sen ledig fre-sö! :-) Skönt med lite mjukstart. ;-)

Inga kommentarer: